Gimnazjum w Grzegorzewie

Get Adobe Flash player

 

Szablon tematu wiadomości elektronicznych !!!

W każdej wiadomości wysyłanej pocztą elektroniczną należy zastosować temat według szablonu:

Temat wiadomości - Imię Nazwisko, nr w dzienniku, klasa

Przykład:  Reklama - Jan Kowalski, nr 12, kl. 3a

Wiadomości bez tematu lub odbiegające od szablonu nie będą sprawdzane !!!

- // -
- // -
- // -
UWAGA !!!
* Zestawy pytań umożliwiają podniesienie oceny o jeden stopień.
* Wybrany zestaw pytań można zliczyć tylko jeden raz w terminie uzgodnionym z nauczycielem.
* Uczniowie, którzy otrzymali ocenę bardzo dobrą w pierwszym i drugim semestrze
mogą ubiegać się o ocenę celującą.
 
- // -
- // -
   Scratch to edukacyjny język obiektowy, stworzony jako środek do nauczania dzieci i młodzieży (od 8 lat wzwyż) podstaw programowania oraz środowisko programistyczne służące do tworzenia i uruchamiania programów w tym języku. Scratch umożliwia łatwe tworzenie interaktywnych historyjek, animacji, gier, muzyki. Programowanie odbywa się w sposób wizualny - elementy języka mają kształt puzzli a poprzez przeciąganie mogą być układane w określonym porządku. W ten sposób tworzy się kod przypisany określonemu obiektowi. Obiekty mogą reagować na zdarzenia zewnętrzne. Wygląd postaci przypisanych do obiektów można wybierać z zasobnika, tworzyć lub importować z zewnątrz. ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Scratch_(język_programowania) )
 
Strona Scratch:
http://scratch.mit.edu/

Online edytor:
http://scratch.mit.edu/projects/editor/?tip_bar=getStarted

Wersja instalacyjna edytora (Scratch 2.0 Offline Editor):
http://scratch.mit.edu/scratch2download/

1. http://get.adobe.com/air/
2. http://cdn.scratch.mit.edu/scratchr2/static/sa/Scratch.exe

Starsza wersja edytora dla słabszych komputerów (Scratch 1.4):